نمایشگاه ایران کیمیکال دی ماه 1402 (ویدئو)

نمایشگاه ایران کیمیکال دی ماه 1402 (ویدئو)

اولین دوره نمایشگاه بین المللی ایران کیمیکال از تاریخ 2 الی 5 دی ماه سال 1402 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. در این رویداد که برای اولین بار در صنایع پایین دستی پتروشیمی برگزار شد بسیاری از تولیدکنندگان و شرکت های تجاری گرد هم آمدند. به نظر بسیاری از کارشناسان و صنعتگران این حوزه، خلا برگزاری این نمایشگاه در کشور وجود داشت.

به گفته اتاق تعاون ایران، برگزار کننده و مجری نخستین دوره نمایشگاه بین المللی ایران کیمیال، بیش از 70 واحد صنفی فعال در حوزه مواد شیمیایی در این رویداد مشارکت داشتند. همچنین از کشور های عمان، پاکستان، افغانستان، عراق و چین بازدید کردند.

شرکت صنایع شیمیایی پتروکیمیا سپهر با مشارکت صنایع شیمیایی حلال پویان اراک و شرکت پتروکاسپین سپهر در این نمایشگاه حضور داشتند.

 بسیاری از تولیدکنندگان و شرکت های بازرگانی در گروه کالایی مواد پایه شیمیایی، حلال های صنعتی، مواد آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی خوراکی، چرم مصنوعی، نساجی، ماشین آلات و سایر صنایع پایین دستی پتروشیمی جهت معرفی، صادرات و واردات محصولات خود درین گردهمایی، حضور به هم رساندند.

شایان ذکر است برگزاری این نوع نمایشگاه ها موجب توسعه و تعمق هر چه بیشتر روابط بین تولیدکنندگان، شرکت های بازرگانی و مصرف کنندگان این صنعت می شود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× واتساپ